Veel Gestelde Vragen
Veel Gestelde Vragen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
- Wij accepteren betalingen met:
 - iDEAL
 - Maestro
 - Visa
 - Mastercard
 - AmericanExpress
 - Bancontant
 - ApplePay
 - GooglePay
 
 Hoe annuleer ik mijn bestelling?
- Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd nadat ze zijn geplaatst
 
 Geven jullie tracking informatie?                                                                       
- Ja, we sturen u een trackingnummer via e-mail zodra uw bestelling is verwerkt. Als je binnen 5 dagen geen trackinginformatie hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
 
 Ik heb meerdere artikelen besteld, maar slechts één ontvangen. Waar is de rest van mijn bestelling? 
- Wij werken met meerdere wereldwijde partners, dus het kan gebeuren dat uw artikelen afzonderlijk worden verzonden; dit is om de levering te versnellen. Maakt u zich geen zorgen, u krijgt de artikelen die u besteld heeft.
 
Hoe kan ik een product retour sturen?
- Neem contact op met onze customer service om een retour adres te ontvangen.
 
Ik heb besteld. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
- Alle orders worden gemiddeld binnen 5 tot 10 werkdagen geleverd. Track & Trace nummers worden automatisch per email verzonden zodra je bestelling verstuurd is.